ME & PURPLE? I DON'T KNOW...

Ja? Purple? Ljubicasto? Koja nijansa?

Neko ko nikada nije nosio garderobu ljubicaste boje, poput mene, ova pitanja su ocekivana.

Iako mi vecina prijateljica kaze da sam luda sto ne nosim ljubicasto, jer mi odlicno stoji, ja sam nekako uvek imala averziju prema ovoj boji... No, otkricu vam tajnu, ipak mi je tamno ljubicasta podnosljivija od roze boje... Hahahah...

Elem, u ovom postu se nalaze komadi koje bih volela da imam, bez obzira na purple...

Da, volela bih ovaj fantasticni asesoar & cipele, i poneku kreaciju.

Za pocetak, to je prva haljina u ovom postu.

Nije li fantasticna?!




Baby Path, Badgley Mischa

Balmain, Basso & Brooke

Bill Blass, Bottega Veneta


Elie Saab, Gucci


Gucci, Haider Ackermann


La Perla, Luella Bartley


Marios Schwab, Moschino


Moschino, Rock & Republic


Salvatore Ferragamo, Versace


Versace

Vivienne Tam

Chanel

Versace
Valentino
Chanel




Miu Miu

Miu Miu
Matthew Williamson
Marc Jacobs
Louis Vuitton
Christian Louboutin

Longchamp
Diane Von Furstenberg, Giorgio Armani

Dolce & Gabbana, Dior
Chloe